نتایج مسابقات راء
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات راء
نوشته شده در جمعه 9 آبان 1393
بازدید : 1487
نویسنده : صادق

خـــوش آمدید به ماندی نایت راء...در شوء اسمکدان دیدیم که فینیشر آلبرتو دلریو به gts تغییر کرد و حالا اون برای اجرای فینیشر از gts استفاده میکنه...همچنین اتفاق عجیبی که در راء دیدیم این بود که جک سواگر به همسر سزارو حمله کرد و این باعث شدید شدن استوری این دو کشتی گیر شد. در مین اونت شوء اسمکدان نیز شاهد درگیری بین دو گروه 6 نفره بودیم که تیم دنیل براین موفق تر عمل کردند...

امشب در شوء راء در اولین پرومو صحبت هایی از سوی استون کلد داریم...صحبت های جان سینا از طریق تلویزیون نیز از مهم ترین صحبت های این شوء هست...مسابقه بین سی ام پانک و آلبرتو دلریو و مسابقه بین دنیل براین و باتیستا در مقابل رومن رینز و بری وایت از دیگر مسابقات مهم این شوء می باشد...

( صدای تم سانگ استون کلد به صدا درامد ، استون کلد با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

استون کلد :

وقتی که من در تاریخ پی پر ویو من بالاخره در سامرسلم تونستم قهرمان کمربند دبلیودبلیوای بشم خیلی خوشحال بودم...چون برای اولین بار در کریرم تونستم این قهرمانی رو بدست بیارم اما این شادی و این جشن به یک کابوس تبدیل شد چون سی ام پانک فرصت طلب همه چیزو خراب کرد و با کش ناگهانی اونم وسط جشن من هم من و هم خیلی از مردم رو نسبت به این موضوع نا امید کرد...

من با تمام وجود...با دست های بسته...با شکنجه هایی که شده بودم و مصدومیتی که داشتم سی ام پانک رو در نایت آف چمپیونز شکست دادم...اما این کشتی گیر بی لیاقت و فرصت طلب در راء بعد از نایت آف چمپیونز از مصدومیت من سوء استفاده کرد و به همراه اعضای گروهش من رو راهی بیمارستان کرد وبا استفاده از مصدوم کردن من کمربند رو بدست آورد...

من در بیمارستان بودم و شنیدم که گلدبرگ به عنوان حریف سی ام پانک در هل این ا سل انتخاب شده و خوشحال شدم که بالاخره یک کشتی گیر میتونه کمربند رو از پانک بگیره اما باز هم پانک با استفاده از اعضای گروهش گلدبرگ رو شکست داد...

اما...

حالا وضع فرق داره...من سالم هستم و مصدوم نیستم...من در بیمارستان نیستم...من مثل قبل بی تجربه نیستم...

سی ام پانک دیگه حمایت گروهش رو نداره چون نصف اعضای گروهش به اون خیانت کردن و نصف دیگه سرگرم درگیری با گروه مکسز هستند...بنابراین من وسی ام پانک...یک به یک مقابل هم در سوروایورسریس قرار میگیریم...این بار سی ام پانک تنهاست...

این بار من دومین کشتی گیری هستم که قهرمانی کمربند myppv رو کسب میکنم.

...

من نمیخوام با سی ام پانک یک مسابقه معمولی بدم...سی ام پانک در سوروایورسریس سالم نمیمونه اینو من به همه مردم قول میدم...این اطمینان رو به شما میدم که سی ام پانک در سوروایورسریس مصدوم میشه...من با تمام وجود برای کمربند myppv می جنگم و هر طور شده انتقام گذشته رو از اون میگیرم...اما مسابقه ما یک مسابقه معمولی نخواهد بود...

من با سی ام پانک ، یک مسابقه Last Man Standing میخوام.

هدفم از انتخاب این مسابقه اینه که طوری سی ام پانک رو بزنم که تا 10 ثانیه و حتی 60 ثانیه و حتی تا آخر عمرش نتونه بلند بشه...

( تماشاگران استون کلد را تشویق کردند )

اینـــــبار من به سوروایورسریس می برم نه فقط برای قهرمان شدن...بلکه برای پاره کردن %%% سی ام پااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانک... 

( استون کلد به بالای رینگ رفت ، سپس تماشاگران برای او آبجو انداختند )

مسابقه اول

شیمس vs سین کارا

برنده مسابقه: شیمس ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ ) و ( + آیتم ) 

بعد از اتمام مسابقه: 

( اعضای نکسز به جز سی ام پانک از سالن به سمت رینگ آمدند ، سپس دور رینگ حلقه زدند و همگی وارد رینگ شدند )

( شیمس به اعضای نکسز دستور داد تا فینیشر خودشون رو روی سین کارا اجرا کنند )

...

( کودی رودز ، گلداست ، گریت کالی و تایتوس اونیل فینیشر خودشون رو روی سین کارا انجام دادند )

( سپس کودی رودز و گلداست دستهای سین کارا را از دو طرف گرفتند و شیمس بروگ کیک رو روی او انجام داد )

شیمس :

The Best Group In The Worldddddddddddddddddddddddddddddddd

- پرومویی از درگیری گروه وایت فمیلی و دشیلد و تیم براین در اسمکدان به نمایش درامد

- مسابقه بین رومن رینز و بری وایت در مقابل دنیل براین و باتیستا تبلیغ شد

مسابقه دوم

مارک هنری vs کریس جریکو

( کریس جریکو ضربه لگد محکمی به سر مارک هنری وارد کرد ، سپس به سمت مارک هنری دوید و کلوزلاین سنگینی روی او انجام داد اما مارک نقش بر زمین نشد )

( سپس جریکو قصد داشت فینیشر خودش رو روی مارک هنری اجرا کنه ، مارک هنری ضربه بیگ فوت سنگینی روی جریکو انجام داد )

...

( مارک هنری جریکو را بلند کرد ، سپس فینیشر خودش رو روی جریکو اجرا کرد )

3...2...1 

برنده مسابقه: مارک هنری ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ ) و ( + آیتم ) 

بعد از اتمام مسابقه: 

( مارک هنری به جریکو خندید ، سپس جریکو را بلند کرد و برای بار دوم فینیشر خودش رو روی جریکو اجرا کرد )

( مارک هنری موهای جریکو را گرفت و کشید ، سپس جریکو را بازهم بلند کرد و برای بار سوم فینیشر خودش رو روی جریکو انجام داد )

... 

( مارک هنری ضربات مشت پشت سر هم به سر جریکو وارد کرد ، سپس بازهم جریکو را بلند کرد و فینیشر خودش رو روی او انجام داد )

( مارک هنری به جان سینا توهین کرد ، سپس کریس جریکو را بلند کرد و با تمسخر جان سینا فینیشر خودش رو برای بار پنجم روی جریکو اجرا کرد )

جی بی ال :

سومین قربانی مارک هنری هم مشخص شد...ابتدا زیگلر ، بعد رایبک و حالا کریس جریکو...خبر رسیده که جریکو مصدوم شده آیا اون میتونه در سوروایورسریس حضور پیدا کنه ؟

استون کلد نیز صحبت های مهمی انجام داد و امیدوارم که در سوروایورسریس استون کلد رو قهرمان ببینیم...همچنین اعضای نکسز برای نشان دادن قدرتشون سین کارا رو مصدوم کردند...نوبت به سومین مسابقه راء رسید مسابقه بین بیگ شو و راب ون دم در مقابل اریک روون و لوک هارپر...

 .:: مصاحبه تلویزیونی با باتیستا ::.

رنی یانگ :

با رئیس بودن دنیل براین در این تیم 6 نفره مشکل نداری ؟

باتیستا :

نه مشکلی ندارم...هم لیاقتشو داره هم قدرتشو اون یکی از پر افتخار ترین کشتی کج گیرایی پی پر ویو من هست و قهرمان کنونی سنگین وزن به نظرم لیقاتشو داره.

رنی یانگ :

فکر میکنید بتونید سوروایورسریس مقابل وایت فمیلی و دشیلد پیروز بشید ؟

باتیستا :

آره چرا نتونیم؟

ما باید با هم توی اون مسابقه متحد باشیم و بری وایت...اینو بفهم که نمیتونی از من مثل رندی و شیمس و بیگشو انتقام بگیری..

مسابقه سوم

بیگ شو و راب ون دم vs اریک روون و لوک هارپر

( راب ون دم ضربه لگد محکمی به سر لوک هارپر زد و او را نقش بر زمین کرد ، سپس به بالای رینگ رفت و قصد داشت فینیشر خودش رو روی لوک هارپر اجرا کنه )

 

( اریک روون راب ون دم را هل داد و او را به پایین رینگ انداخت )

...

( سپس بیگ شو وارد رینگ شد و به اریک روون حمله کرد ، در برگشت بیگ شو بیگ رایت هند رو روی لوک هارپر اجرا کرد )

( سپس راب ون دم به بالای رینگ رفت و از بالای رینگ فینیشر خودش رو روی لوک هارپر اجرا کرد )

...

( سالن تاریک شد )  

( پس از روشن شدن سالن بری وایت در رینگ ظاهر شد ، سپس از گردن راب ون دم گرفت و فینیشر خودش رو روی او انجام داد )

( بری وایت به سمت بیگ شو دوید و او را از رینگ بیرون انداخت )

( سپس لوک هارپر راب ون دم را پین کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: اریک روون و لوک هارپر ( 500+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )  

مسابقه چهارم

ادج vs ری میستریو

( قبل از شروع مسابقه روسف وارد سالن شد و پایین رینگ ایستاد )

5 دقیقه بعد... 

( ری میستریو ادج را روی طناب رینگ انداخت ، سپس آماده اجرای 619 شد ) ( ناگهان در حالی که ری میستریو می دوید روسف وارد رینگ شد و بیگ فوت سنگینی روی میستریو اجرا کرد )

... 

برنده مسابقه: ری میستریو ( با DQ )

بعد از اتمام مسابقه: 

( ادج از اینکه روسف مسابقه را خراب کرد عصبانی شد ، سپس به سمت روسف دوید و قصد داشت به او حمله کنه )

( روسف بیگ فوت سنگینی روی ادج نیز اجرا کرد )

... 

( صدای تم سانگ کین به صدا درامد ، کین وارد رینگ شد و کنار روسف ایستاد )

( روسف ری میستریو را بلند کرد و سوپلکس بسیار محکمی روی او انجام داد )

( سپس کین ادج را بلند کرد و ابتدا چکسلم و در نهایت تومستون رو روی ادج اجرا کرد )

جی بی ال :

با دخالت بری وایت ، اریک روون و لوک هارپر موفق به شکست راب ون دم و بیگ شو شدند...مسابقه ادج و ری میستریو نیز با دخالت روسف و کین به نفع ری میستریو به اتمام رسید و حالا نوبت به صحبت های جان سینا رسیده...

جان سینا پس از باخت مقابل استون کلد در سامرسلم ، غیبت کرد و حالا پس از 3 ماه صحبت هایی در تلویزیون داره و هفته آینده نیز در راء حاضر خواهد بود...باید ببینیم اون چه صحبت هایی در رابطه با مارک هنری انجام میده...

( صدای تم سانگ جان سینا به صدا درامد ، تصویر جان سینا در تلویزیون سالن به نمایش درامد )

( تماشاگران جان سینا را تشویق کردند )

جان سینا :

همه دیدن مارک هنری امشب با جریکو چیکار کرد.همینطور هفته قبل با رایبک و یک هفته قبلش  با زیگلر... میدونم خیلی هاتون دوست دارین زودتر بیام و حال این هنری که اصلا شباهتی به ادم نداره رو بگیرم.ولی افسوس که مصدوم شدم و نمیتونم بیام.مارک هنری تو باید واقعیت رو قبول کنی تو در حد من نیستی!!

تو در حد کسی که2بار قهرمان سنگین وزن و چهاربار دبلیو دبلیو ای شده نیستی.تو فک کردی من مثل اون امبروز احمق هستم که راحت شکستم بدی؟ نه هنری نه ! من تو تی ال سی فقط برای شکست دادن تو نمیام بلکه برای نابودیت میام .

من میام تا تو دیونه که فکر میکنی شکست ناپذیر هستی رو خورد کنم.تو هیچی نیستی تو اصلا جرات نداری با اسطوره ها مسابقه بدی چون میدونی مقابل اون ها چیزی جز یه گوریل زشت نیستی

تو به پدرمادر من توهین کردی در حالی که پدر مادر خودت کسائی بودن که یه همچین الاغی به وجود اوردن!! در مورد اون5نفر بزار یه چیزی بهت بگم:همینجا جلوی تمام مردم قول میدم تو نه تنها اون 5 فینیشر رو نمیزنی بلکه خودت پنج AA از من دریافت میکنی

واقعا چی تو خودت دیدی که منو چلنج کردی؟روحیه نداری-قدرت نداری.این مسابقه جزو مسابقات تاریخی میشه و در اینده همه میفهمن که مارک هنری در تی ال سی2014به دست جان سینا داغون شد.این مسابقه اخرین مسابقه ما هست چون تو بعد از اون دیگه وجود نداری! مارک منتظر برگشت من باش منتظر باش تا بیام و جهنمی که گفتم رو شروع کنم تو راو بعد سوروایورسریس میبینمت هنری.

مسابقه پنجم

دنیل براین و باتیستا vs بری وایت و رومن رینز

( بری وایت و رومن رینز وارد رینگ شدند و منتظر ورود دنیل براین و باتیستا شدند )

( صدای تم سانگ دنیل براین به صدا درامد ، دنیل براین و باتیستا با هم وارد سالن شدند ، سپس به سرعت وارد رینگ شدند و به بری وایت و رومن رینز حمله کردند )

( باتیستا بری وایت و دنیل براین رومن رینز را از رینگ بیرون انداخت )

...

( دنیل براین و باتیستا از بری وایت و رومن رینز خواستند تا وارد رینگ بشند ، سپس بری وایت کم کم وارد رینگ شد و مسابقه را با دنیل براین شروع کرد )

4 دقیقه بعد... 

( رومن رینز سوپلکس سنگینی روی باتیستا اجرا کرد ، سپس گوشه رینگ ایستاد و قصد داشت سوپر من پانچ رو روی باتیستا اجرا کنه )

( بری وایت دور از چشم دنیل براین و باتیستا با رومن رینز تگ کرد )

...

( رومن رینز به سمت باتیستا دوید و قصد داشت سوپر من پانچ رو اجرا کنه ، در هوا باتیستا اسپیر رو روی رومن رینز انجام داد )

( سپس بری وایت وارد رینگ شد و سیستر ابیگل رو روی باتیستا انجام داد )

( در برگشت دنیل براین فینیشر خودش رو روی بری وایت انجام داد )

...2...1 

( بری وایت در شماره 2 بلند شد ، دنیل براین تعجب کرد )  

( رومن رینز بلند شد و سوپر من پانچ رو روی دنیل براین اجرا کرد ، سپس باتیستا اسپاین باستر رو روی رومن رینز انجام داد )

( باتیستا آماده اجرای باتیستا بمب شد ، اریک روون و لوک هارپر وارد رینگ شدند و به باتیستا حمله کردند )

...

( راب ون دم و بیگ شو نیز وارد رینگ شدند و به اریک روون و لوک هارپر حمله کردند )

برنده مسابقه: بدون نتیجه

بعد از اتمام مسابقه: 

( اعضای تیم وایت فمیلی و اعضای تیم براین درگیر شدند ) ( در نهایت باز هم اعضای تیم براین موفق تر عمل کردند و اعضای تیم وایت فمیلی را از رینگ بیرون انداختند )

( پرومو در حالی که دنیل براین ، باتیستا ، راب ون دم و بیگ شو دست یکدیگر را بالا گرفته بودند به پایان رسید )

جی بی ال :

صحبت های جان سینا رو شنیدیم و باید بی صبرانه منتظر مسابقه جان سینا و مارک هنری در تی ال سی باشیم...لازم به ذکره که سینا و مارک هنری یک بار هم در سامرسلم سال گذشته مقابل یکدیگر سر کمربند دبلیودبلیوای قرار گرفتند که جان سینا در اون مسابقه پیروز شد.

مسابقه بین دنیل براین و باتیستا در مقابل رومن رینز و بری وایت نیز با دخالت اعضای دو گروه بدون نتیجه شد و در درگیری آخر اعضای تیم براین موفق تر عمل کردند...همچنین دین امبروز و ست رولینز بدلیل مصدومیت در اسمکدان در راء این هفته حضور نداشتند...

میرسیم به مین اونت شوء راء...یک مسابقه فوق العاده هیجانی بین رئیس گروه نکسز سی ام پانک و رئیس گروه مکسز آلبرتو دلریو...

- پرومو جذابی از خیانت های اعضای گروه نکسز و رئیس شدن دلریو در تلویزیون سالن پخش شد

Main Event

سی ام پانک vs آلبرتو دلریو

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، دلریو و سی ام پانک فیس تو فیس شدند )   

( سی ام پانک سیلی محکمی به دلریو زد ، سپس دلریو به سمت پانک دوید و قصد داشت به او حمله کنه ) 

( پانک دلریو را نقش بر زمین کرد و ضربات مشت پشت سر هم به او وارد کرد ) 

5 دقیقه بعد...

( دلریو پانک را به بالای رینگ برد ، سپس از بالای رینگ سوپلکس رو روی او اجرا کرد ) 

( دلریو ضربه لگد محکمی به سر پانک وارد کرد ، سپس آماده اجرای gts روی او شد ) 

...

( دلریو پانک را بلند کرد ، سپس قصد داشت gts رو روی او اجرا کنه ، سی ام پانک بدل کرد ) 

( سپس پانک دلریو را به سمت داور هل داد ، داور نقش بر زمین شد ) 

( در برگشت سی ام پانک gts رو روی دلریو انجام داد ) 

...

( داوری برای شمارش نبود ، یک داور قصد داشت از سالن به سمت رینگ برای شمارش بیاد ، اعضای گروه مکسز وارد سالن شدند و جلو داور را گرفتند ) 

( اعضای گروه نکسز از پشت به اعضای گروه مکسز حمله کردند ، سپس داور وارد رینگ شد ) 

...2...1

( دلریو در شماره 2 بلند شد ) 

2 دقیقه بعد... 

( سی ام پانک عصبانی شد ، سپس از پایین رینگ صندلی برداشت و قصد داشت با صندلی به سر دلریو ضربه بزنه ) 

( داور جلو پانک را گرفت و اجازه نداد ، سپس دلریو ضربه لگد محکمی به پایین شکم پانک زد ) 

( پانک آسیب دید ، سپس دلریو gts رو روی پانک اجرا کرد ) 

.....

....

...

( صدای تم سانگ استون کلد به صدا درامد ، استون کلد به سمت رینگ آمد ) 

( حواس دلریو به استون کلد پرت شد ، در برگشت سی ام پانک بلند شد و gts رو روی دلریو اجرا کرد ) 

3...2...1 

برنده مسابقه: سی ام پانک ( 350+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ ) 

بعد از اتمام مسابقه: 

( اعضای نکسز وارد رینگ شدند و دست سی ام پانک را بالا گرفتند ) 

( استون کلد در خارج از رینگ ایستاده بود و به پانک نگاه می کرد ، سپس در حالی که استون کلد در خارج از رینگ و سی ام پانک در داخل رینگ به یکدیگر نگاه می کردند شوء راء به پایان رسید )

 

مهم ترین اتفاقات :

  مسابقه بین استون کلد و سی ام پانک last man standing شد

سین کارا مصدوم شد

کریس جریکو مصدوم شد

ثبت مسابقه بین روسف و ری میستریو در سوروایورسریس

پایان شوء راء

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: نتایج مسابقات , راء , ,



مطالب مرتبط با این پست
.